TEXT

Haay!
Det har blivit rättså segt med bloggandet numera, sorryyy :o
Tänkte skriva ett mera "noga" inlägg nu c;
Idag så har det varit en rätt bra dag :D Jag vaknade typ kvart i elva, chill. Sen så följde jag med pappa till maxi och sen så gick jag till forum och mötte mamma där. Meningen var att jag skulle klippa mig, fast det fanns ingen ledig tid.. Så jag ska klippa mig imorgon istället :3 Jag ska klippaaa aaaslite på längden men sen så ska jag klippa det mycket mera uppklippt och kortare lugg, blir det braa tror ni?
Oh vet ni! Det har kommit aaasfina sommarkläder på hm nu :D Ville typ prova allt OwO Fast jag hann inte, så jag ska göra det imorgon istället c; yeeye.
Men sen på eftermiddagen så var det balett med tjejornaa. Yep.
Nu så ska jag gå och kolla på Kvällen är din. Jedward skulle typligen vara med där ikväll!! :DD
Och sen så blire väll någon film eller nått, baii!


Kommentarer

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0