Jag är seg

Heej fellas.
Känner att jag bloggar apadåligt nu.. :c Skriver typ ett litet pytteinlägg om dagen, utan bilder desutom. Inte okej!
I donno why. Bara har inte tid och orkar inte. Även fast jag älskar att blogga c: Det måste vara tråkigt att läsa bloggen atm .__.
När jag inte bloggar så saknar jag det men när jag bloggar så orkar jag inte, haha.. cx
Men aja c:
Kan väll skriva lite om idag dårå.
Vi hade sovmorgon först :D (y) Fast jag fick ändå jättebrottom på morgonen? Eheheh. Sen så har vi haft typ svenska, matte och religon. Och ojmajgad, vad religonlektionen kändes lång.
Lunchen var inte god. Det var fisk med räkor och sås. Bluähuahua.

Skriver mera imorgon,
hörs.


Kommentarer
Postat av: Ankan

Spelar ingen roll, jag kollar varje dag ändå!

2012-02-02 @ 09:04:38

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0