Skridskor

HEYY.
Jag sitter och spelar Resturant Story.. c: eheheh. ..Jessika, get a life :c Oooh mina omeletter blev klara :D:D Ah. Jag är lite random idag 8D
Nanana vi åkte skridskor med klassen idag. Det var azööm :D Jag gillar skridskor, det är kul :3 Det här var första gången som jag åkte i vinter. Från början så kände jag mig typ som.. bamdu på hal is. Men sen så gick det lite bättre iallafall.
Jag började på mitt Friendsinlägg igår :D Håhåhå det är kul. Men det kommer att ta aslång tid. Sorry. Fellas. Men nu har jag skrivit om Joey iaf. Yeep.
Ikväll så ska jag typ duscha. Det är allt :s Kanske se på någon film också. Vi får se c:
Jag är sjuk också. DET ÄR SÅ HIMLA KUL :D fast nej.

Bildlöst. Jajamensan.
Bai.

Kommentarer

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0