MORMOR

Wazzuuuup people!
Ni är så grymma på att kommentera :D Blir så glad när jag ser att någon gillar min blogg.. c: För jag har typ aslite besökare, heheh. Jag har runt 15 unika per dag. Japp.
Och min trognaste läsare ääääääär *trumvirvel*
MIN MORMOR.
Jajamensan hon har kollat min blogg ändå sen den startade. Du är bäst mormor♥
Haha men nu så hade jag tänkt att berätta lite om min dag dårå.
Jooo hur ska vi börja. EHmeHm.
Vi hade gympa iallafall. Vi körde parkour. Det var rätt skoj c:
Ja, det finns inte så mycket mera att säga om dagen. Klassen var typ allmänt stökig och våran fröken blev typ sur... Hmhmhmh. Alla var aptrötta också .__.

jag är skum.


Kommentarer
Postat av: HANNA

sv: aha okej :s

2012-01-24 @ 16:09:32
URL: http://hannalovisasol.se
Postat av: Mormor

Klart att jag kollar din blogg! Du är bäst <3

2012-01-24 @ 20:22:37

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0