Some classic babbel

Hey fellas.
Låg uppdatering, I know. Jag har varit upptagen hela dagen idag så har inte hunnit skriva något.. HAHA vem försöker jag lura, jag har haft en massa tid idag, jag har bara varit hemma och chillat! :D Trolololol.

Ja men jag har sett klart på hela Friends nu! ^^ Och nu så måste jag lämna tillbaka hela serien D'x Jag fick låna alla avsnitt av en tjej från pappas jobb (sjukt snällt, tacktack) och nu när jag har sett alla så ska hon ju få tillbaka dem. Wellwell jag kommer ändå att köpa det själv sen ändå :D Ohohoho juste, jag funderar på att skriva att superlångt inlägg om bara Friends! :D (y) Med massa bilder och skriva om alla karaktärer m.m. Sounds good?

Jag har också spelat gitarr idag. Jajamensan. Mina fingertoppar blev röda och hade sträck efter strängarna av
gitarren.. eheheh. Men jag har saknat att spela gitarr :] Saknar att spela trummor också, hmmhmh.

Imorgon så börjar skolan, happyface ------> :D
Många säger att det ska blir tråkigt.. :s Menmen, inte jag.. c: Har saknat alla kompisar :3♥ Och det är sista terminen med klassen nu!

Det var allt,
adios.

Kommentarer
Postat av: Linn<3

Haha, blöööö icke gilla skola. :c



Sv: Aa ja hann ^^ Grattis XD Heh, jupp, azuum! 8D

2012-01-09 @ 18:59:28
URL: http://liinnsan.blogg.se/

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0