Hollister

Tjeeena c:
Kan väll berätta lite om min dag idag dårå :3
I skolan så hade vi typ matte, svenska och religion. Sen efter skolan så åkte jag och Alva in till Gallerian. Alvaoo hade aldrig varit på Hollister så hon ville dit c: Det fanns en awesooome kjol på Hollister som jag verkligen vill ha!<3 Den är typ hallonrosa och asfin :3
Länk till kjolen om någon vill kolla:
http://eu.hollisterco.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=11558&storeId=19158&langId=-1&categoryId=93737&parentCategoryId=85681&topCategoryId=85265&size=&productId=903521&seq=02
hahah lååång c;
Nu så ska jag fortsätta och kolla på Sveriges Mästerkock :3


Kommentarer

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0