Chokladbollar + min dag idag

Hello!
Jag har bakat chokladbollar :D Yeeah! 8D De blev super :D Jag har ocksåå, hmm vad har jag gjort .__. Jo jag har spelat Baking life ;D Det är ett spel på facebook :3 Och seedan så har jag suttit vid the computer ;]
Jo skolan idag då. Vi hade SO, där så fortsatte vi på våra masker som vi gör. Medeltidsmasker. Jag börjar nästan bli klar med min nu :D Jag har inget kort på den men jag kanske tar ett kort när den är klar :D Sedan så hade vi idrott. Vi körde leken "Harry Potter". Det var sådäär :/ Till lunch så fick vi orientalisk köttgryta med ris. Fast det var som köttfärssås typ :3 Men gott var det ^__^ Vi hade engelska sedan. Jag, Emmie och Sandra fortsatte på våran saga. Den handlar om 3 vänner. The snake Ory, the turtle Mark and the dog Bobby ;D Haha orkar inte berätta mer än så x3 Aa men sen så hade vi musiiik. Vi fortsätter på våran musikal som vanligt. Den här gången så övade vi repliker och sånger. Vi blev också indelade i grupper, scenografi, rekvisita, kostym och reklam. Jag hamnade i rekvisita (stavning) ;D

Chokladboooll 8D

Kommentarer
Postat av: Linn<3

Gud vad den ser god ut! <3

2011-04-12 @ 21:11:16
URL: http://skullcandyy.blogg.se/

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0