Min dag idag

Oj.. :s Jag skrev ett inlägg förut men jag insåg nu att det aldrig blev publicerat c: Menmen, idag så har jag iallafall varit med Alva :D Vi var på Forum och kollade runt i affärer, men hitta inget. MEN vi fick gratis lokaflaskor med citronsmak av någon random tjej bara för att vi hade gillat Forum på facebook :D Japp. Flaskorna var mycket andvändbara också. Man kunde skaka dom, kasta upp dom i luften, dricka ur dom OCH SPELA FLÖJT PÅ DOM. Så när vi kom tillbaka till jarlaberg så gick vi runt med våra flask-loka-citronsmak-bubbelvatten-flöjtar och spelade för folk. Det lät inte vackert.. Sen så gick vi hem till Alva och körde Just dance 3 :3 Det var allt. Hejdo.

Kommentarer
Postat av: Linn<3

Haha, great day. ;)



Sv: hahaha, märkte det. :3 Jo men ska väl

typ logga in på gsm strax. ;)sj? ^^

2011-12-29 @ 18:54:57
URL: http://skullcandyy.blogg.se/

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0