Fastnade vid tvn... :P

Haaj :D
Jag skulle göra ett inlägg för aslängesen men jag vet inte vad som hände O.o Fört så var det Top Model på tv. Sedan så var det Project runway. Och sedan så blev det är matlagningsprogram ;3 Så jag fastade liksom lite framför tvn :P Men nu. Nu så skriver jag ju ;D Ja jag antar att jag ska skriva om min dag ifag du då. Ehm *harklar mig* Jo på rasterna så har vi hoppat långhopprep. Det är awesome! :D Och nu så håller vi på att lära oss att hoppa med 2 rep!! :o Awesome? Det är fett svårt men vi börjar lära oss nu :D Efter skolan så stannade jag Alva och Jasmin kvar för att hoppa lite till. Vi knöt ihop 4 vanliga hopprep, hopprepet blev aslångt ;3 Men det var fett jobbigt att veva ;P Oj juste. Vad har vi gjort mer idag då... Till lunch så fick vi Italiensk grönsakssoppa Dx Blöö. Vi hade också engelska. Vi fick läsa högt för varandra ur en bok :3 Vi hade också matematik i våra nya matteböcker. Om någon undrar så arbetar vi med bråktal i matten just nu. Asså inte bråk som i BOM PAM POFF FLOPP SMASH, utan bråk som i matematiken. Liksom bråktal. Vi hade svenska också. Jag håller på med min lilla saga. Det här var lite om min dag idag :] Ha det BÄST!♥


Kommentarer
Postat av: Linn<3

Haha det kan man göra! 8D

Ja och min bästa vän har skapat en blogg! :D

http://zaso.webblogg.se :)

Kommer nog uppdatera mest på den och lite på skullcandyy :)

2011-03-25 @ 07:55:38
URL: http://skullcandyy.blogg.se/
Postat av: - bbella | the asian one ::

hejj , allt bra då ? :) <3

2011-03-25 @ 12:55:10
URL: http://bellahuuynh.blogg.se/

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0