Min dag todayyy

Nämen heej! ;D
Nu ni ska jag berätta om min dag. I siffror.
465489646 544564851468 4561 675261889 5142882
Haha ja skoja C;
Jag ska berätta min dag med text. Med en liten siffra i början. 1-10 :3
Okaj.
1. Jag gick till skolan :S
2. Vi skulle göra en rapp om sportlovet... x3 Haha jag var med Rukhsar och Viktor :3 Våran låt blev... Hmm... Vet inte riktigt hur man ska beskriva den ;] Den blev fett skön iaf ;S
Ska skriva rappen här sedan kanske ;P Men har glömt bort lite text så jag måste kolla i skolan först.
...3. RAST! På rasten så kommer jag inte ihåg vad vi gjorde. Dx Jag tror att vi bara gick runt och snackade.
4. Vi hade NTA. Oj måste man skriva NTA med stora bokstäver. Det blev bara så. Jag vet inte änns vad det står för... Det heter bara så ;D På NTA:n så testade vi olika pulver och droppade på lite jod för att se om det var stärkelse i det.
5. Lunch! Vi har önskevecka i skolan nu så det är vi som får bestämma lite ;D Idag så blev det Tacos :DDD
6. RAST! Vi körde en hopplek. Orkar inte förklara hur man gör nu... Sorry.
7. MUSIK! Vi övade på våran musikal. Vi ska sätta upp en musikal för skolan. Det går sådääär ;/
8. Slut!
Ooops det blev bara 8 saker, inte 10. Men men.

Ha det bäst! ♥


Kommentarer

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0