Wihaoo! Dans, jeans och Thai. Kan det bli bättre?

Hääy! :D
Skrev inget igår så nu kommer en liten presentation om min söndag! ;D
Jag hade dans, sång och drama inne i stan ^__^ Vi lärde oss en ny dans, yeeeah! 8D Efter dansen kom mamma och pappa in till stan. Vi stack till... Gul&Blå!! :D Asso vi vet, affären som jag snackade om :3 Jag testade 3 par jeans. Ett par svarta, ett par gråa och ett par i jeansfärg ;D De var asnajsiga 8D Plus det var halva priset på allt då!! Och mamma lovade att betala hälften ;D Så från början så kostade de 800, men sedan så sa de att det var halva priset så då så blev det 400 :D Plus jag skulle bara betala hälften så det blev bara 200 :D Yeey :D Vi köpte de jeansfärgade, är jättenöjd :D Vi åt lunch så Koh Phangan igen! ;D Det är så himlans gott där asså :3 Jag ♥ Thaimat ^^ Nomnom :3 Japp och sedan så åkte vi hem ;]


Kommentarer
Postat av: Ankan

Jeansen är ursnygga!!!!!!

2011-03-28 @ 15:26:52

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0