. T E X T .

Hej jag heter Jessika och jag är aphungrig C: :bigeyes:
Nejmen hej ;3
Skolan idag var kul ^^ Vi var först på spanska, och det gick bra på testet (y) :thumpup:
Sen var det en typ kemilektion. Yeye :D
Efter det så var det musik. Vi fick spela gitarr OwO Nice :3
Till lunch så var det chili con carne med riiis. Det var okej c:
På rasten så gick vi runt på styltor, hmhmhmhm.
Och sist men inte minst så var det svenska. Vi jobbade med verb och hjälpverb och sånt ;]

Nu ska jag göra mig lite mellis. Yoghurt med flingor och banan får det bli ^-^
Ska kolla på Vänner också :3 Såg 7 avsnitt av det igår, miihihihi rekord >:D
JAPP. Men vi hörs. Bai bai♥

Kommentarer
Postat av: Ankan

Hoooohaaa, jag har slagit ditt highscore! 582.714 poäng. Jag är bäst!!

2011-11-29 @ 16:19:04
Postat av: Anonym

mhåhåhå, söti bloggi! :d

2011-11-29 @ 16:20:30
URL: http://schprenki.blogg.se/

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0