FRÅGA PÅ NU >:D

Hejsvejs ^____^
Jag har hållt på och fixat och trixat och trixat och fixat med en hemlis :3 Men snart är den inte så hemlig längre.. för jag tänker berätta den :D Yuuuup.
Jag har fixat till en ny grej i min meny, det kallas en "frågelåda" OwO NAJSIGT 8D
Det funkar rätt simpelt, man får skriva frågor till mig där. Om vad som helst. Jag lovar att svara så fort jag hinner *w*
Jag gjorde min "frågelåda" på http://www.blogresponse.com/index.php?logout=1 och det funkade suuuperb.
Jag försökte att klista in en bild här på den men det gick inte :/ Men den är iallafall i menyn. Tryck på "Ask me something"-knappen och fråga på :D
<--------- cool springande lama som är glad och regnbågsfärgad 8)


Kommentarer

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0