Hicka, halloween och en bloggeliblogg~

H o l a :cool:

Jag har hicka.. O.o Mhm. Kul :D
Jaoop, jag kolla på Projekt Runway :3 Gillar det programet *w*

Snart så är det HALLOWEEN :o
På måndag så ska jag ut och "trick or treat"-a med några polare. Alva, Emliy, Marjan och Stella 8) Men jag kan inte bestämma mig för vad jag ska klä ut mig till.. Först tänkte jag vara spöke :3 Men nu ska jag nog vara ett lik elr nått >;D Skulle kunna ha en vit lång tröja och vita tights. Och vara svart runt ögonen. Då skulle jag kunna ha på mig min lila peruk också ;D Aja men vi får se.

Delar med mig av en makaronig blogg: http://lollyjoh.blogg.se/index.html, gillagilla*


Någon random bild från klassresan :3♥


Kommentarer

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0