Awesome day

uf :D bästa dagen på länge!
Först så var det spanska på Ekliden. Det var det tråkigaste på hela dagen..
Men sen så åkte jag, Alva, Calle, Viktor W och skolans vaktmästare till Bygg Olle. Vi köpte en massa färg, för vi ska måla om i omklädlingsrummen till gympan. Vi slapp hela lektionen för att bara köpa lite färg :D
Sen så var det lunch, kyckling med ris och sås. Gottgott :3
På rasten så satt vi inne och lyssnade på musik typ.
Sen efter rasten så hade vi träslöjd. Jag är nästan klar med min skål nu c:
Efter skolan så taggade jag och några till till 2:an. Och där så typ chillade vi, spela pingis, åt våfflor och godis c:

Sen så tog jag bussen in till Slussen för att mötta musikalgänget :D Sen så åkte vi till Stockholms Universitet och uppträdde där c: Det gick bra, fast publiken var död haha. Ja men det var nice iallafaaall ^^

Imorgon är det första balettlektionen för terminen ! :D
Baibai.


Kommentarer

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0