Sjukling med feber

Wäääh.
Dagen igår var askonstig.
Jag vaknade och hade lite ont i halsen. Men jag tänkte att det skulle gå över. Så jag gick till skolan men efter ett tag så kände jag mig ännu sämre :c Desutom så var det de första Nationella Proven igår. Och det är rätt viktigt att man gör de. Det var prov heeela dagen, jag gjorde 2. Sen gick jag hem .__. Jag mådde skit, var kall, kände mig trött och seg. När jag kom hem så sov jag i en timma med 3 täcken för jag var så kall D: Sen så kom mamma hem och jag tog tempern. 39 grader :C

Så jag är hemma från skolan idag också ._. Jag har lite mindre feber idag, goodgood.
Så det jag har gjort idag är ungefäääär, sovit, kollat på tv och ätit nutella c:

Hoppas att ni mår bättre än jag fellas, bye!♥


Kommentarer

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0