~ Today is a good day ~

TJAA.
Kom typ hem föör en kvart sen?
Var ute lite efter skolan med lite peeps. Och köpte mig en glass på Tempo också, en jordgubbs cornetto! :D♥
Sen när jag hade gått ända vägen hem så kom jag på att jag hade glömt mina nyklar + min väska i skolan.. ehehe. Så då så fick jag gå ända vägen tillbaka :c
Men nu så är jag hemma c:
Idag så har det varit än rätt chill dag.
På gympan så var det flygande mattan, me gusta muchoo :D
Nu så måste jag göra alla läxorna. Har inte gjort en ända. Woopwoop. Nej, nu ska det bli ändring på det! Måste göra matten, engelskan, spanskan och även träna till religionestestet imorgon. Pheeew. Vi får se om jag överlever.
Medans så bjuder jag på en bild på mig och Jasmin, den är asfin, barasånivet. bai.


Kommentarer

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0