Hello sunshines! Nu blire en finfin lista.

Har inte haft någon blogglust idag, ända tills nu ;D
Vad jag har gjort idag.
-Dunkat Tokio Hotel på hög volym. Tysk hårdrock ska det va! :D
-Varit på Maxi och handlat massa gott tills imorgon med mamma och pappa.
-Varit på Forum och handlat badonkadonkfina skor med mamma.
-Suktat efter en fiiin sparkcykel men dock var den för liten. Så det kanske blir en som är större och som har grööna hjul ist.
-Ätit kyckling med jordnötssås och ris. NOM.
-Spelat det ascoola spelet wizard101.
-Köpt glass från the glassbil. Wihoo!
-Gjort en sallad till middagen. (duktig flicka)
Här är mina skoor 8D

Från Stadium :]
Nu ska jag nog äta en glass :3
Ha det apbra!


Kommentarer
Postat av: Yasmine

Tack så mycket :)

2011-04-22 @ 18:46:00
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/
Postat av: Linn<3

De var apsnygga (haha) ! :D Jag vet det är synd X(

Pappa cyklade enhjulning hela tiden förut typ XD

Vet inte men jag älskar hårdrock jag med!! Eller näe inte hårdrock.. Utan hård hård hårdrock!! ;D 8D

Hahahahaha^^

2011-04-22 @ 20:30:21
URL: http://skullcandyy.blogg.se/

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0