GRÖNA LUND<3

Det var skiiitkul idag! :D Vi åkte Tilt :O Jag hade aldrig åkt den innan och vi åkte den 3 gånger, askuuuul! ^^ Det är som frittfall man åker 80 meter rakt upp i luften och när man är längst upp så lutas stolarna neråt så att man kollar rakt ner! :D Funny funny! 8D När man är längst upp så tänker man, fan fan fan jag ångrar mig jag vill neeer! Hahah fast när man har kommit ner så tänker man bara, igen igen igeeeen! 8D
Vi gick i spökhuset också. 2 ggr ^^ Hahah skitkul var det ;D Vi började snacka med de som spökade xD Hahah jag sa, jahapp har du haft en bra dag idag då? xD Hahah ;3 Men ingen svarade, då kom vi på att de bara snackade engelska x3 Men av en tjej så fick vi alla en highfive iaf ;D Fast det var endå lite läskigt där inne, det är så mörkt liksom. Men inte obehagligt läskigt utan roligt läskigt, även fast jag är mörkrädd :3
Roligaste karusellerna enligt mig är:
1. Tilt
2. Extreme
3. Twister

Haha från Skrattkamaren ;3


Kommentarer

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0