Jag babblar lite bara ;D

Nu ska här skrivas asso ;D Sitter här framför laptopen i vardagrummet och ät så himlans hungrig. Ska ta en macka snart men först ska jag skriva klart det här ;D Så nu ska jag berätta lite om min dag idag ^^
Vi hade hemkunskap idag :D Idag så gjorde vi köttfärsbiffar med vanlig potatis och sötpotatis :D Det var helt ok :] Trodde inte att jag gillade sötpotatis men det gjorde jag :D Det var ju asgott ^^
Sedan så har vi haft Röris för hela skolan. Våran klass brukar hålla i det. Det är liksom musik med rörelser till :] Jag och Alva stog på "scenen" idag ;D Haha det var kul :S
Just nu så lyssnar jag på The arks nya skiva på Spotify :D Har inte lyssnat så mkt men den värkar bra ;D
Är inne på facebook också ^^ Och spelar Baking life ;D Det är ett spel på Facebook ^__^ Man bakar, gör sitt eget bageri, går upp i lvl och samlar pengar :3 Jag vet jag vet... Det låter så himlans tråkigt när man skriver det såhär xD Men det är kul ;D Haha nu måste jag värkligen gå och göra mig en macka C:


Kommentarer
Postat av: Claudia

Allt bra med dig?

Vad händer idag då? :)<3

2011-03-14 @ 15:53:00
URL: http://bbaasstta.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jaaa :D

det är bra själv?<3

2011-03-14 @ 16:07:34
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Hanna ♥

sv; same here! ;)

längtar verkligen att kunna gå ut i bara shorts och linnea, och ligga på stranden och sola! åh, vad skönt! ♥

2011-03-14 @ 17:09:38
URL: http://hannizi.blogg.se/

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0