Trasig spis kanske inte var så dåligt ändå...

Heej hej hej hej hej heej! ;D
Hade på min converse i skolan idag. Inte smart! :S Mina fötter dog nästan för det var så kallt D:
Så dagens tips får nog bli:
Andvänd inte Converse än! :3
Fast jag vet att många redan gör det... Hur överlever de?
Jaja, spisen är fortfarande inte lagad så jag och mamma ska sticka in till stan och äta Thai :D Pappa skulle på ngn jobb grej :] Resturangen heter Koh Phangan, den är awesome :D Själva namnet Koh Phangan är en ö i Thailand ^^ Jag har varit på den ön :D Nice va?!
Nu ska ni få se mitt lilla mellanmål som jag åt när jag kom hem efter skolan ;D

Två Maryland kakor och ett stort glas mjölk ;D Nom nom :3 Jag älskar att drick mjölk ur ölglas ;D Vet inte varför men det blir så mkt godare ;3 Ölglas är liksom så stora och jag vet inte men... testa ;D


Kommentarer
Postat av: claudia

Vad gör du då? :p<3

2011-03-17 @ 17:19:25
URL: http://bbaasstta.blogg.se/
Postat av: Emlan... :)

Åhhh vad gött! :3

2011-03-17 @ 17:46:31
Postat av: Vega

Jaaa! Jag har ätit på Koh Phangan det e assa göött ^^<3

2011-03-17 @ 18:20:41
URL: http://megiisar.blogg.se/
Postat av: Linn<3

Hej svejs! Har bara hunnit godkända din kommentar så svarar på den sen.

Men det ser gött ut på bilden!! <3

2011-03-17 @ 21:35:30
URL: http://skullcandyy.blogg.se/
Postat av: Ankan

Tack för en urmysig kväll!!!

2011-03-18 @ 10:54:18

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0