April april jag kan lura dig vart jag vill >:D

Haii :3 Jag sitter här och mumsar på daim c: APRIL APRIL! Ne jag skoja jag äter faktiskt daim, APRIL APRIL :D
Min humor är så låg just nu. Nejmen jag har blivit överöst med aprilskämt idag. APRIL APRIL! Haha ne skoja, APRIL APRIL :D Nejmen gud. Ja men iallafall, idag på dansen/musikalsaken så sa alla april april åt allt. Så jag blev asförvirrad. 
Vet ni. Imorgon så ska vi åka och bada med klassen. APRIL APRIL :D Nejmen det är sant. APRIL APRIL >:D
Nejmen vi ska faktiskt gå och bada med klassen imorgon. Kuligt värre! Vi ska ha ett såkallat simtest. Jappjapp. Jag har även köpt en ny bikini. Japp. Fick den igår av min mor. Den är gul. APRIL APRIL. Den är faktist mörkblå och rosa. Köpte den på Stadium. APRIL APRIL >:D Den är faktiskt köpt på New Yorker.
Hejdå hörni. april april.

jag har en apa på mitt huvud. april april! nej det är en kyckling.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Din blogg suger!!!

.

.

.

.



Aprilapril! man blev fett förvirrad av inlägget april hela tiden hahaha :D

2012-04-01 @ 20:05:46
URL: http://tokigimadera.blogg.se/

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0