She is back!

Hejhejhej, saknat mig? :D
Jag har inte hunnit blogga :o Jag har glömt bort liiksoom 8| trololo.
Så nu så tänkte jag skriva om dagarna som har gått, K?
_________________________________________________________________
Måndag:
Temaveckan började. yay.
Sen på kvällen så var jag och kollade på fotboll på det bästa laget Hammarby live med pappa! :D:D Det var feetkul, och bajen vann! woopwoop! Lallet gjorde två mål. me guusta.
______________________________________________________________________________________
Tisdag:
Efter skolan så var jag med Maja, Alva och Jasmin. Vi körde king och sen sen så gick vi till forum, och där så träffade vi Rukhsar! Vi kollade på en massa kläder och skoor. Och jag köpte en mjukglass :3
___________________________________________________________________________________
Idag:
Det har inte hänt så mycket idag. Har jobbat med temaveckan en massa.
Sen efter skolan så hade jag askul! not .__. Jag städade i säkert 2 timmar.. D: Det var asdammigt i mitt rum osv. Men nu så är det skinande rent! wohoo!
______________________________________________________________________-
BAI! <(^w^)>


Kommentarer

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0