Tog spruta idag D:

Vi tog spruta idag i skolan! D: Det var inte kul. Det gjorde asont :c Det var ett vaccin för livmoderhalscancer och det värsta är att vi måste ta den här sprutan två gånger till! För att man ska tydligen ta den 3 ggr. Ja men iallafall, det gjorde asont. Fast det gick rätt bra ändå. Jag brukar inte vara rädd för sprutor men den här gången så var jag det av någon anledning. Men jag tog den, det gjorde ont. Men nu så känner jag inte av den längre. Nicenice.
Sen annars idag så har jag bara tagit det rätt chill. Jag jobbade med en svenskasak i säkert två timmar, pheeuw.
Imorgon så är det den sista dagen i skolan dårå. Sen blire påsklov, TAGGAAA! :D
Hasta luego 8)


Kommentarer

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0