Akrobatikdansgrejsimojs

Merhaba!
(som man skulle sagt i Turkiet)

Kom precis hem från staan.
Jajamensan, nu undrar ni säkert vad jag gjorde där. Jo jag mommi och pappi var på en akrobatikshoow på Dansens Hus. Det var feet coolt. De var galna c: Och asduktiga! De hoppade, klättrade, skuttade, flög, snurrade.. m.m c;
Eheh. Men juste, nu är det ju fredaag för sjutton people! Wohoo! Haha och jag sitter här forever alone med min lilla laptop och nördar :') Trevligt trevligt. Men ohohoho... Jag är apaatrött :o Skulle typ kunna somna här och nu.
Ja. Ja. Ja. Jag kan väll säga något mera om min dag idag dårå kanske.
Joooo, jag var på 2:an. (som vanligt alltså) Där så åt jag våfflor :3 Och det var pingistunering där idag också. Jag vann :D Woopwoop.
Nu så bjuder jag på en alldeles underbart vacker bild. Enjoy.

heet.


Kommentarer
Postat av: felicia

HAHAHA naaaw har ni bebis stolar i klassrummet?? <33

2012-02-19 @ 18:09:25
URL: http://tokigimadera.blogg.se/

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0