HEJ O HÅ, JAG BABBLAR PÅ

Hej alla underbara söta apor som läser det här c:♥
Jag är hyperuttråkad :D:D:D
Har typ gjort allt tråkigt man kan göra. Städat och gjort läxan. yeey ._.
Jag såg på Melodifestivalen igår och det var verkligen asdåligt. Alla bidragen sög, förutom Ulrik dårå, han är söt :3 ehehe. Ja, men iallafall, melodifestivalen blir bara sämre och sämre. Fast Ana Gina som programledare är ju klockrent! Hon är ju för skön.. c:

Jag är fortfarande sjuuuöök btw. Så gick inte på musikaldanssångdramasaken idag. Men jag ska nog gå till skolan imorgon c: Jag har missat en massa nationella prov nu när jag var sjuk. Det är nog inte så bra.. </3 Men det är ju en massa kvar ändå ;d

ADIOS
~~~
~~
~


Kommentarer

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0