Jag är stammis på 2:an.

Nu har jag varit asduktig känner jag. eheh. Jag har först städat. Sen så har jag gjort alla läxorna. Matte, engelska och spanska. Nu kommer glosorna imorgon bli lätt som en plätt! c: Aja.
Innan det så var jag på 2:an, ofccccc. Håhå är typ värsta stammisen där nu. Har köpt ett melliskort där nu också. Woopwoop! Det betyder att jag redan har betalat för 11 mellisar, så jag slipper ta med mig money varje gång. Goodgood :3 Oh, det var awesome mellis där idag också btw. Varma bagetter med marmelad, om nom nom c:♥
Hann spela lite elgitarr också, azuum.
Vet ni vad jag ska göra nuu jaoo?! :D Eheheh nej såklart inte >:3 Men iallafall, jag ska kolla på Top Model Sverige och måla naglarna i någon fiin färg. Jajamensan.

Iphoneskaaal ^^


Kommentarer

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0