Min dag

Yubayubayöö!
Tänkte bara skriva ett inlägg så ni vet att jag lever.
Jag är skiittrött. Ska sova efter det här inlägget. It's gonna be nice c:
Ja men idag så har jaaag:
Varit i skolan (ofccc). Vi hade vikarie idag också. Jag var helt säker på att hon var thailändare. Men sen så sa hon att hon var ifrån Afghanistan? O.o Då blev jag förvirrad.
Sen så var jag på 2:an också. Där åt jag en toast som blev toastad i ett våffeljärn c: Den var skumt, men gott.
Vi spelade instrument där ocksååå! It was awesome. Jag älskar elgitarrer♥ THEY ARE LOVELY.
Japp, sen så tog jag bussen in till Slussen och mötte mamma, pappa och morbror Håkan. Vi käkade middag på en vietamesisk restrurang. Nam c:♥ Och guess whaat!? Jag fick 3 nya iPhoneskal av morbror som han hade köpt i Thailand :D:D:D De är jätteawesome ^^
OH JUSTE.
♥~Glad allahjärtansdag everybody!~♥
Godnatt :3


Kommentarer
Postat av: Sannalitens.se

Hej! Jag tänkte kolla med dig om du skulle vilja göra ett permanent länkbyte? Alltså att jag har en länk till din sida i min sidomeny, och du har en till mig? På så vis får vi båda lite extra reklam och det behöver inte bli ett helt inlägg ägnat åt ett länkbyte. Skulle du gilla det? :) Kramar!

2012-02-15 @ 19:22:47
URL: http://Sannalitens.se

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0