Text.

Häyhäyhäy peepz.
Jag vet att jag suger på att uppdatera... Eheh.
Imorse så tänkte jag att jag skulle skriva ett inlägg innan baletten. Men sen så fick jag brottom så jag hann inte skriva.. ô__ô Så jag tänkte att jag kunde mobilblogga på bussen istället :D Men så glömde jag bort det c: håhåhå.
Ajaa. Skriver nu istället. Yippey.
Oh! Det finns en awesome app till iPhones som jag hittade idag :3 Den heter "Draw Something". Så nu laddar alla ner den och sen så addar ni mig, jag heter "SuperNinjaa"!
jappjappjapp.
Jag är jättehungrig >:3 Ska äta kött till middag. Om nom c:
Sen ikväll så ska jag nog kolla på Melodifestivalen, i guess. Han Ranelid ska typ vara med ikväll. Jag gillar inte han >:( Slår vad om att han inte kan sjunga heller <///3 Bluhuää.
Nu ska jag käka middag, baii.


Kommentarer
Postat av: william

du får visa lite balett bilder på dig sne:D



SV; Naw tackar så mycket:D Så snällt^^

Och säg gärna vad du tycker om min "Trapped in the woods" Modell bilder som jag har tagit på Louise:D

2012-02-19 @ 18:35:29
URL: http://funnyones.blogg.se/
Postat av: Ankan

Min favvobild. Love it!!!

2012-02-20 @ 15:45:36

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0