nU VILL JAG HA SPORTLOV!

HEEEY.
Jag bloggade inte igååår!?
Jag vet inte vad som hände.. :c Jag bara glömde bort det o.o
Vi hade gäster här igår också så jag kunde ju inte blogga då. Och sen efter så bara glömde jag bort det.. eheheh.
Ja så nu behöver jag skriva av mig lite c:
Igår så var jag hos tandläkarn' på morgonen. De skulle kolla så att mina tänder var fina och sånt. Det gick bra :3
Jag hade ju tandställning förut men nu så sitter mina tänder rätt, yeey c:
Juste, det var ju försjutton semeldagen igår! Och jag åt inte en ända semla!! D:
Ja det är ju skandal. Fast jag gillar inte mandelmassan som är imitten :c På Maxi så kan man köpa semlor med vaniljkräm i istället för mandelmassa ^^ Det är gott det (y)

Idag så har det inte hänt så mycket. Jag har varit trött hela dagen. Bara orkar inte mera skola, vill bara ha sportlov nuuuu!
Har en massa läxor att göra också -__-
Nu så ska jag gå och hjälpa pappa med maten, cya!♥


Kommentarer

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0