Min dag

Helluu!
Shiiiet vad det är beroendeframkallande med appar på iPhones.. cx Jag kan inte slita mig. "DrawSomething", "Bakery Story" och "Resturant Story" är bäst ;3
Nu så ska jag bara babbla om min dag idaag lite :D:D
Skolan idag var som vanligt. Jobb, rast, jobb, lunch, rast, jobb c: Efter skolan så gick jag, Alva och Majs till 2:an.
Vi åt mellis, spelade pingis, snackade, stickade, spelade achtung die kurve och körde någon slags yoga sak c:
Har ni kört achtung die kurve någon gång? :D Det är ganska awesome faktiskt. Det är ett dataspel c: Det är roligast när man är så många som möjligt ^^ Länk: http://achtungdiekurve.net/play.html
Sen efter 2:an så gick vi till forum. Jag köpte en randig tröja och en cupcakee :3♥
Visar tröjan imorgon eller nått.

Oh, har ni märkt att det börjar bli VÅÅR!♥ Eller nästan iallafall c: Jag vill ha värme, nu. Bort med is, vatten, slask och snö >:[ Hit med värmen och solen! :D
Fast jag längtar så sjuuuukt mkt till sportlovet. Längtar till att få åka slalom :3
Vi hörs!
PERSiiiKA


Kommentarer

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0