She is back!

HEEEY! HAR NI SAKNAT MIG? :DD<3
Ooooh jag kom hem från Åre igår, och jag saknar det redan ♥
Jag har inte bloggat på hela veckan för sjutton :o
Nejmen jag kände att jag inte orkade, det var ju sportlov, hallåå?
Men nu blir allting som vanligt igen :3 Jag har saknat att blogga c:
Veckan i Åre var iallafall helt amazing. Jag älskar slalom :3 Det är min absoluta favoritsport!
Och stugan som vi bor i är typ, underbar.. ^^ Haha nejmen det finns så många minnen därifrån när jag var en liten plutt. Det finns ett loft där också. Det är supermysigt däruppe c:
Vi fick också besök när vi var där, eller vad man nu ska säga.
Per och Linda kom och hälsade på :) Och de tog även med sig sina 3 hundar. Ojmajjgaaad vad de är söta♥
Sen så träffade jag Alva i Åre också :D Vi åkte tilsammans rätt mycke där. Och sen så sov hon över hos mig en natt :3
Om det ska vara något negativt med Åre den här gången så måste det bli vädret :c
Mmmhmmm. Vädret var inte så himla awesome. Det regnade tillochmed två dagar! :o Men några dagar var såklart bra ändå.

Snart kommer en bildbomb, cya!


Kommentarer

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0