Träffade alvaro!

Heyy.
Har haft en himla bra dag idag!
På förmiddan så var jag med Alva. Vi var först på forum, och jag köpte mig en skateboard! :D Azum :3
Så sen så övade jag på att åka, det gick sådär c; Alva fick hålla i mig så att jag inte skulle ramla..
Men jag får väll fortätta att träna dårå c:

Sen så var det balett. Och guess what!?
VI SÅG ALVARO FRÅN BOUNCE och Erik Saade!! :D Ohmyholyshit. Alvaro snackade med oss också! :D:D:D OCH JAG HAR HANS FEMKRONA! Han tappade den, och då så var jag ju bara tvungen liksom.. c:
Jag höll på att ramla ihop och dö. Nejmen jag älskar bounce :3 De är bäst :3 Därför så är det alltid så sjuuukt härligt att träffa dem♥ Det var mäktigt.
Nu så har jag träffat 3 ifrån Bounce :D Benke, Jenny och nu Alvarooo! :')
Nu så återstår bara Filmon, Joe, David och Ambra C:♥

skäjtboardisen.


Kommentarer

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0