Buffy!

Jaaaaaaa! :D
Klassen var på bibblan idag och äntligen fick jag boken som jag har väntat på aslänge! :o Buffy! Buffy the vampire slayer! :D Den finns på dvd också. Det är därför jag vet att den kommer att vara awesome! :D Det finns 7 serier, det här är bara första. Jag lånade alla ;D Så nu har jag 7 böcker att läsa ;D Men jag börjar med 1:an såklart :3 Resten är i skolan. Själva serierna handlar om en tjej som heter Buffy :3 Hon dödar vampyrer :3 Wihaoo. Haha det låter tråkigt men den är ju bara såå bra! 8D Hoppas att böckerna är lika bra bara ;D


Kommentarer
Postat av: Amra

Läsa är de bästa som finns :D

2011-04-14 @ 13:01:39
URL: http://roouubiiee.blogg.se/

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0