Klubbor i massor

Har varit på dans och sång nu :D Och mamma har kommit hem!! :D Yeey ^^ Så hon, mormor, min morbror och jag träffades i stan och åt lunch :D Indiskt :D Pappa är fortfarande i Tyskland med sina kompisar :3 Han kommer hem imorgon ♥
När vi kom hem igen så fick jag presenter av mamma från Frankrike ^^ Det var en stooor Hello Kitty burk med massa klubbor i :D Och skosnören med körsbär på :D Och två små dockor som man ska hänga på nycklarna :D
Så nu har jag klubbor i massor ^^ Hihi jag älskar klubbor :]<3 Det var olika smaker också.
Apelsin, äpple, jordgubb, vatenmelon, körsbär och lime/citron ^__^ Yeeah 8D




Kommentarer
Postat av: Za&So

åå jag blir så suktad!! :PP Chevre,parma,smoothys,guacamole och röda vindruvor :) Nu blir jag hungrig ! Haha ! 8D

Jaaaaaa vi var där i FYRA TIMMAR!! :O helt sjukt, haha <3 / Linn<3

2011-04-03 @ 19:28:46
URL: http://zaso.webblogg.se/

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0