SOL!

Min dag idag har varit awesome :D Jag pappa och mamma åkte först till Fåfängan och njöt av solen :] Sen så gick vi och köpte glass ^^ Jag tog en bägare med blåbär och päron :3 Sen så gick vi till "Flyt" och hade det bra :] Sen så skulle vi gå till en resturang som heter kungsholmen men det var stängt.. Så då så hamnade vi på en resturang som hette Spisa. Det var super 8D Japp japp det var min dag det.

Bild från Fåfängan. Kolla på himlen, det blir ljusare och ljusare längre ner ;D

Jag dricker en smakis :3

Badonkadonkgod 8D

Det var de ända korten jag hade :3
Nu ska jag spela www.wizard101.com :D
Ciao :D


Kommentarer
Postat av: Linn<3

Härlig dag låter det som! Haha men lite fail i slutet.. tanken var väl att det skulle vara fokus på glassen inte tvärtom?! Haha XD

2011-04-25 @ 20:41:40
URL: http://skullcandyy.blogg.se/

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0