Sugen på att läsa lite?

Är fortfarande superglad över all Dumle ;D Men jag kom på att jag har inte skrivit om vad jag har gjort egentligen igår och idag :3
Vi har kört basketmatch på rasten nästan hela tiden ^^ Tjejerna mot killarna :] Killarna vann, hela tiden... Buää. Men det var kul ändå ;D Jag gjorde ett mål iaf *stolt* haha ;3 Igår så var det typ spansk potatissoppa i skolan? Inte gott iaf. Men det fanns vanlig potatis också ;D Den är asgod, det är klyftpotatis med massa kryddor på ^^ Det brukar man kunna få ibland när man inte gillar maten :] Så jag åt potatis :3 Och grönsaker, morötter om jag inte minns fel? Och fetaost? Haha minns inte :p

Jag var på en uttagning igår också. Det var en uttagning för några filmer. De sökte barn till några filmer så de åkte runt i typ alla skolor i stockholm och har uttagningar. Så igår så var det på min skola :3 Man fick söka om man gick i 4:an, 5:an elr 6:an. Det var asmånga tjejer som ville söka men nästan inga killar xD Haha... Det gick väll rättså bra för mig :3 Man skulle säga sitt namn, ålder, hur lång man var och mammas elr pappas telefon nr in i en videokamera. Sedan så skulle man låtsats prata i telefon. Liksom typ spela upp en liten teater. Man fick låtsas ringa vem man ville fast asså man ringde inte på riktigt bara låtsades. Jag ringde och beställde en pizza xD Haha.. Såhär sa jag:
-Hej jag vill beställa en pizza. Jag vet inte riktigt vilken sort men... vänta. Alva vad vill du ha? Margerita? Men neej det är inte gott. Ehm hej igen. Vi tar en Visuvio utan skinka. Ja jag vet att det blir som en Margerita då men det låter coolare... Hejdå :D
HAHAH x] Fail. Det kanske låter konstigt när jag skriver... antagligen så fattar ni inte? Urg pallar inte skriva om nu iaf.

Idag i skolan så hade vi syslöjd vilket är awesome :D Jag är nästan klar med mina korsstygn nu :] Håller på att sy fast den på en kudde som jag syr :3 Det kommer nog att bli riktigt bra tillslut! :D<3 Jag fick en bula i pannan idag :/ Alva råkade komma åt min panna ganska hårt och då så blev det en bula. Inte hennes fel :)♥ Jag åkte på min nya sparkcykel till skolan idag :D Det var nice ;D Och det går så mycker snabbare och är fett kul :D Vår praktikant Nour slutade hos oss idag ;( Hon har varit hos oss i 6 veckor nu och hon är supersnäll! Kommer att sakna henne :/♥ Hon bjöd på scones med jordgubbsmarmelad som hon själv hade bakat :D Och saft ^^ Det var awesome 8D Vi redovisade våran engelskasaga idag. Jag, Emmie och Sandra skrev den. Den blev sådär. Men det gick väll bra att redovisa tkr jag :3 Btw om du fortfarande läser detta så är jag väldigt glad ;D

Russi är här!♥ Det är farmors katt :D Hon är fett gullig :3 Farmor ska åka bort så vi ska ha henne här i en vecka. Hon fyller år så hon ska åka på semester tillmed mina kusiner. Egentligen så skulle jag, mamma och pappa också följt med men vi kunde inte :/ Buhuu.
Snart ska jag äta lax ^^ Nomnom det är gott :]♥

TREVLIG HELG! :D Elr jag tkr att "Trevlig helg" låter så... vuxet? Bluä. Så nu så säger jag istället: HA EN HELT AWESOME HELG! :D Haha såja mkt bättre :3

//You now who. You don't? Okey I'm gonna tell you. I am a person called Persiiika :3
BYE 8D


Kommentarer

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0