Rubriiik -

Hääy! 8D
Har inte kunnat blogga efter skolan för jag var med Alva :o
Först så spelade vi king med några andra :D King är en slags bollek 8D
Sen så köpte vi glass :] Och seeen så gick vi hem till Alva och spelade www.wizard101.com  ;D Awesooome ^^
När jag kom hem så åt jag middag. Kött med bea och pommes ;D Jag har också tränat på multiplikationstabellerna. Jag kan alla med jag vill bli snabbare :3 Övade på den här sidan www.webbmagistern.se  . Haha ;3
Just nu så sitter jag och kollar på "Semester duellen". Det suger .__.
Juste! Vi har fått ett café i skolan! (y) Wihaoo 8D Jag köpte en ostmacka ;D Badonkadonknice! :3
BILDBRIST! :o


Kommentarer
Postat av: Linn<3

Vad åt du för kött? :pP

Jag åt lövbiff med bea och pommes ;D

2011-04-14 @ 21:38:29
URL: http://skullcandyy.blogg.se/

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0