Nyckelviken, tröja och ojoj :S

Tjena :]
Har inte bloggat så mkt idag men nu så ska jag berätta vad jag har gjort :3 
Jag och Alva gick ner till nyckelviken och kollade runt på djuren och så. Nyckelniken är som en djurgård och ett naturorråde ;D Sen så gick vi till forum och kollade runt där. Jag köpte en tröja från New Yorker för 99 kr. Bild på den finns längre ner i inlägget :D Vi provade också klackskor i en affär bara för skojs skull :3 Hahahah jag provade ett par skyhöga och det gick bra att gå ett tag. Men sen när jag ställde mig framför spegeln och stog helt still så ramlade jag xD Hahaha jag stog helt still och så bara, BOM x3 Haha fail, högklackat får nog vänta ett tag ;3
Nya tröjan ;] 


Kommentarer

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0