Min mobil dog -

Helluw.
Har varit ute med Alva, Marjan och Vega idag ^^ Det var askul ända tills en grej hände. Jag tappade min mobil i havet. Smart? Svar nej. Såhär var det. Min mobil hade på något konstigt sätt ramlat ner i havet. Efter en stund så undrade jag, men vart är min mobil :o Och då så kollade vi runt och letade och då så såg jag den på botten. Fast det var inte så djupt så jag kunde lätt ta upp den. Vi får se om den överlever...
Så idag så har jag inga bilder att ladda upp eftersom att, ja ni vet :3
Så nu så bjuder jag istället på denna :p

 


Kommentarer
Postat av: Ankan

Fett snygg bild, du är en riktig konstnär <3

2011-04-21 @ 08:16:27

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0