Jessika babblar på -

Nämen halloj :]
Jag har precis duschat och nu så sitter jag och kollar på tv. Och sitter framför datorn.. Både och! Tv + data! Visst är jag cool!! :o Hahah ne jag skoja bara ;) Jag är så rolig. HA. HAHA. HAHAHA. Vänta vänta vänta :o Varför var det så kul O.o Woooj. Wooj skeppohojj ;3 Gah. Jag har inget att göra. Trökigt. Blöhö. Bla bla bla. Om det är någon som läser detta babbel så blir jag väldigt glad :] Jamen, vad gör jag mer då. Jo jag sitter vid facebook. Det händer inget på facebook idag, alla är döda. Fast ne. Alla lever. Bra. Men tänk om alla bara dog helt plötsligt :o Att hela Jorden döör. Det vore... läskigt. Vet ni vad. Jag tror att jorden kommer att gå under. Inte nu. Inte om ett år. Inte om 100 år. Men kanske om 500 år? Jag menar alla är så omiljövänliga D: Nä, inte alla.
Men nu ska jag snacka om något annat. GLASS :D Glass är gott. Gott gott gott 8D Det får mig att tänka på sommaren ^^ Så nu har jag snackat om glass. Kuuul.

För att avsluta det här inlägget nice så bjuder jag på några pommes.

Nomnom :3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa första kommentaren!

men men jag är inte döööd!! :-(

2011-04-27 @ 20:21:45

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0