Uttrågad

Heej ;D
Är hemma från skolan idag också, är fortfarande sjuk. Men jag tror nog ändå att det har blivit liiite bättre iaf :3
Jo hörni. Ja. Ja. Ja. Här hos mig händer det inte mkt. Mamma är på jobbet. Och pappa också. Undrar vad de gör i skolan nu... Undrar. Undrar. Undrar. Hmm. Jag tror jag vet. Men bara tror. Jag tror att de har lektion nu. Kanske matte? Elr nä. Engelska? De har inte rast iaf. Det vet jag. Gissa vad jag gör då O.o Jag äter halstabletter. Nomnom. Det är gott asso. Mina halstabletter heter: Vicks FruityFresh Lemon Sugar Free
Wihaoo.
Ok. Nu ska jag förklara smaken:
Citron. Lite surt. Sött. Gott.
Hah.
Hejdå alla fina lila kossor som gillar flingor :]


Kommentarer
Postat av: Jeppe

Jag har fått flingor mellan tänderna. Muuuuu!

2011-04-07 @ 14:22:40
Postat av: tasha

tjohoooo :) och tack! <3

2011-04-07 @ 19:07:50
URL: http://ellohell.blogg.se/
Postat av: Ello

Love youre blogg!

2011-04-13 @ 12:05:57
URL: http://ellomello.blogg.se/

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0