S k o l s t a r t .

HEJ 8D
Tänkte bara skriva ett liten inlägg :3
Imorgon så börjar skolan Dx Bajs. Sommarlov har varit hypernice ^-^ Men det är väll dags att börja plugga igen då .__. Men det blir kul att få träffa alla igen :D Det är ganska många som jag inte har sett på hela sommarlovet.. SÅÅ det blir awesome. Kör en sammanfattning av mitt sommarlov nu, okok:
Turkiet, Musikalläger, Kollo, Jämtland, Mormor och London *w* Har även varit hemma en hel del :] Men nu ska jag alltså börja 6:an O.o De e läskii. MEN vi kommer att äga allt och alla :cool: ..Vi ska också åka på klassresa snart. Vi ska till Vässarö :D Det är någon slags äventyrsö av något slag ;) Blir nog kul ^__^
Okejj övrigt då. Älskar fortfarande Buffyserien♥ Är på box 6 nu :D Har också börjat kolla på serien Friends. Är på box 1 än så länge ^^ Oooch jag har börjat spela gsm igen :3 Heter Lucky Zebra ô__ô Och jag kör också Transformice ^-^ Kuuul *w* Nu orkar jag inte skriva mer, hörs.

Tahaa♥


Kommentarer
Postat av: momo

Tjao! nice nice det blir med skolan ja ;D

Sitter nu på morgonen vid datorn och kollar in bloggen :D

Najz >.<

Ska bli kul att träffa alla igen :3

Ses i skolan // Moo ;P

2011-08-22 @ 08:38:04
Postat av: momo

Super söt bild föressten :3

2011-08-22 @ 08:38:55
Postat av: Mormor

Kul att ha din blogg att kolla in igen.

2011-08-22 @ 18:32:45
Postat av: Emma

ses dårå ;)<3

2011-08-23 @ 07:28:41
Postat av: Anna-Mimi

Heej söt blogg du har! :)

Kika in på min gärna :) <3

2011-09-01 @ 19:05:17
URL: http://annamimi.blogg.se/
Postat av: emma ♥

söt blogg du har :)

2011-09-01 @ 19:48:49
URL: http://emmapettersson.webblogg.se/

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0