JULLOOOV

JAG HAR JULLOOV :D Oooh nu blire en massa av underbara sovmorgonar ^^
Julavslutningen idag gick himla bra! :D Vi hade ju uppvisning med vårat band c: Jag och Vega sjöng, Jasmin spelade trummor, Emmie synt, Calle elgitarr, William elgitarr och Ermias bas ;3 Låten vi spelade var "I love Rock'n roll" c: Men ja, det gick bra iaf ^-^ Var ganska nervös men det släppte när jag kom upp på scenen :D

Nu så har jag slagit in alla julklappar också. Shit vad det blev stressigt med julklappar iår.. Visste inte vad jag skulle ge någon. Men nu är det klappat och klart! Hiyaa 8D
Imorgon så åker jag och mamma upp till mormor i Helsingland, ÄNTLIGEN! Ska bli riktigt nice att fira jul där :3♥ I övermorgon så kommer pappa och morbror dit också, YEAH.

Nu så ska jag ta en dusch och packa resväskan!

Adios amigos.

Kommentarer
Postat av: Anonym

AJMAJGAD vad jag är aviiiiiiiiiiiiis!

Får jullov i morgon, LÄÄÄÄÄNGTAR!!!!!!!!!!!!



Sv: hehe, aldrig hört ^^ Hahah, jepp. :) nääärååå, ingen har ju berättat för dig. x) JA!! Det är asnajjs ! :D

2011-12-21 @ 20:57:09
Postat av: Linn<3

haha, den publicerades aldrig..<3

2011-12-21 @ 20:57:30
URL: http://skullcandyy.blogg.se/

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0