Massa härligt babbel

Om nom nom, lussebullssmet :3♥
Åzum c:
Nu ska smeten jäsa, så jag fick freetimeee :D:D

Vet ni!? :o Jag håller på att göra en stooor pärlplatta med nyan cat :3 Ska rama in den när det blir klar :D Kanske ta ett kort också? Hmhmhm.

Efter musikalträningen så har jag:
Ätit en Strawberry White Magnum glass, ätit thaimat, kollat på två avsnitt av Vänner, bakat lussebulledeg... that's it ;D

Oooh juste. Imorgon så ska jag på Uttagning nr 2 till sportklass. Det blir nog askul och jag ska verkligen göra mitt bästa! ^^ Peppad men nervös c: Vill verkligen komma in nu *-*

Jaja men nu så ska jag fortsätta att pärla på nyan cat, cya :D

Kommentarer

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0