1 DECEMBER

GOOOD JUL :D
Tycker att man kan börja säga så nu :3 Det är ju ändå 1 december idag :D
Såg någon på julkalendern? C: Hahah jag såg ;D Jag menar man måste ju se första ;3 Den värkade iallafall inte så bra, de är aldrig bra... :c Menmen.
MEN vet ni vad 1 december också betyder? OwO PRESENTKALENDER :D Wihoo :3 Idag fick jag den första och det var awesome vitt linne :D♥
Och vet ni, igår så gjorde jag årets första julgodis♥ Flingor dränkta i choklad :3 Mhmhmhm.

Dagen idag var kul ^__^ Det bästa var gympan. Vi körde basket! Är inte så bra på det dårå men det är kul c:


Jag hade också på mig en tomteluva hela dagen och var allmänt julig C:

/Jessika


Kommentarer
Postat av: Elin

Awesome!

Sv: Det är bra med mig, själv? :D

2011-12-01 @ 17:23:21
URL: http://elinr.blogg.se/

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0