Forum med Alvis :D<3

Tjenare tjenare! :D
Nu har jag varit med Alva :) Emma var inte hemma? Så det blev bara vi två ^^
Vi gick till Forum och kollade runt lite. Jag åt lunch ^^ Alva hade redan ätit :3
Alva köpte maränger som vi gick runt och mumsade på ^^ Jag köpte en grej också. En hemlig grej. Hihi. Det är till mina föräldrar :D Så jag kan inte skriva vad det är... För de läser bloggen :3♥
Vet ni ;o Igår hade jag 40 unika besökere :D Awesome! :D Nytt rekord *w*
Nu ska jag spela lite Just dance 2 :D Förresten...
Här kommer en bild som jag redigerade alldeles nyss ^^
photo edited for free at www.pizap.com

Haha ;3 Alva, vi äger! Du är världens bästa bästis!<3
//

Kommentarer
Postat av: emmi

- åh tack :D ja de är bra, själv då?

2011-02-05 @ 18:26:57
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0