Klantoxe nr 1!

Hej hörni :)
Vet ni... Idag i skolan så fick jag ett dörrhandtag på en tand. Det låter konstigt elr hur, men dörrhandtaget var typ trasigt x/ Så jag tappade en liten flisa av en tand. Buhuu. Men det var inte mkt. Och det gjorde inte speciellt ont. Alltså det här hände i skolan. Min fröken sa att jag skulle ringa mamma, så då gjorde jag det. Och mamma kom till skolan. Hon hade inte gått till jobbet än så det gick superfort för henne att komma. När hon kom så ringde vi tandläkarn. Och så fick vi en tid där. Så då så åkte vi dit. Och där så slipade han bort lite så att det skulle bli lite "jämnade". Jahapp... Jag tkr inte att det blev ngn skillnad alls. Jag ser sjuk ut. Fan! Ursäkta språket. Men jag har haft tandställning. Jag har det nu också men bara på natten. Och den har jag kämpat med i mer än ett halvår nu. Och mina tänder började bli superfina. Och så händer det här! Det förstår allt! Det suger. Men jag kan ju inte spola tillbaka tiden.
Jag har försökt att få till en bra bild på det här. Men det blev inte så lyckat.. :p
Men liksom gjort e gjort.
Tro nu inte att hela tanden är borta ;p Det är bara en liten liten flisa som är borta. Om man står 2 m ifrån så ser man det knappt.
Ha det bäst :3

Kommentarer
Postat av: alice

haha okej ;) Mitt är nog jonas LA :)

2011-02-17 @ 15:46:59
URL: http://photohorses.blogg.se/
Postat av: Sevil

fin blogg! :)

2011-02-17 @ 17:00:03
URL: http://sevils.blogg.se/
Postat av: N A T H A L I E n y r é n

Med mig är det bra, med dig då? :)

2011-02-17 @ 17:06:49
URL: http://nathalienyren.blogg.se/
Postat av: Emlaaaaan^^

Ajajaj din lilla klumpeduns ;(<333

2011-02-19 @ 20:23:00

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0