Min dag idag

Vad har den lilla Persiiikan gjort idag då? ^^ Jo det ni, det ska jag nu betätta.
Vår fröken var på kurs idag så vi hade en vikarie. Hon var värkligen inte bra... Hon viste inte vad vi skulle göra, och hur ska vi veta? Jaja, vi hade data också. Det e därmot kul :D
Vi har också börjat med en annan kul grej i skolan ^^ Elr inte idag, vi började med det i måndags det är bara jag som är lite slö och inte skrev det då :3 Jo men iaf. Det kallas Matdagboken ^^ Låter fånigt, jaja jag vet ;3 Men i den så skriver man allt man äter. Precis allt. Om jag dricker ett glas tillexempel så måste jag skriva ner det i boken. T.o.m om jag äter en vindruva ;3 Det här gör vi i en vecka. Det är för att se vad man ingenkligen äter på en vecka. Vad människan äter, vad som är populärast :3  När jag skriver upp det såhär märker jag verkligen hur trist det låter... haha, men då får det låta lite trist ^^
Och ojjj, jag håll ju nästan på att glömma ;o Vår gamla klasskompis Emma var och hälsade på idag :D<3 Har saknat henne supermycket <333 Så det var kul att hon kom och hälsade på :D

Kommentarer
Postat av: emmi

- haha åh de låter super! vadå? =)

jag ska ta det lugnt =)

2011-02-03 @ 18:01:59
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/
Postat av: emmi

- åh gud vad gott! :D

2011-02-03 @ 19:16:49
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0