Min egna lilla recension!

Nu blire Melodifestivalen!
Ska göra en liten recension här på bloggen ^^ Skriver omdömmet samtidigt som jag lyssnar på låten.
Nuuu kör vi!

1. Dilba -Try again
Fula kläder. Ganska okej låt. Cool melodi. Snygg frisyr.
Poäng: 4

2. Swingfly - Me and my drum
Sådär. Nice rapp. Tror att killen som sjunger refrängen är från Idol för några år sedan. Det svänger ^^
Poäng: 6+

3. Jenny Silver - Something in your eyes
Snygg bakrund. En dansare från Bounce var med och dansade!! Det svänger! Discodänga! Confetti ^^
Poäng: 7

4. Jonas Matsson - On my own
Haha, nice början. Dansar som en gris. Falskt. Skön refräng. Fjantig.
Poäng: 3

5. Le kid - Oh my god
Söta kläder ^^ Cool bakrund. Lite falskt. Cupcakes! Refrängen sätter sig.
Poäng: 5

6. Rasmus Vidberg - Social Butterfly
Hängslen! Urdålig låt. Dansar som en... jag vet inte vad. Överdrivet.
Poäng: 1

7. Pernilla Andersson - Desperados
Snygg gitarr. Tråkig. Den ända svenska låten.
Poäng: 4

8. Danny - In the club
Nice dans! Refrängen sätter sig på hjärnan. Snyggt nummer. Rappdelen suger.
Poäng: 8

Der var alla låtarna :D
Enligt mig så blev det tydligen såhär:
1. Danny, nr 8. På 8 poäng.
2. Jenny Silver, nr 3. På 7 poäng.
3. Swingfly, nr 2. På 6+ poäng.

Vet ni vad som var så nice? ;o I Jennys uppträdande så var det en dansare som har varit med i Bounce! Som jag sa... Men det är ju så himla coolt! Han ägde! Det var inte Benke, men en annan från Bounce *w* Vet inte vad han heter :3

Nu så säger de vilka som har gått vidare!
Det blev, nr 2, 3, 5, 7 och 8 ^^
Men nu så ska 2 gå till Globen direkt och 2 till andra chansen och en ska åka ut.
Oooooch Danny nr 8, åker till Globen!!! Wihaa!! Det var ju min etta :D
Nu så ska han sjunga igen :3
In the club the club, in the club the club! Haha, det svänger! ^^
Nu får man veta nästa. Nähä, det fick man inte alls. Nu ska Nanne Grönvall sjunga, hon e gästartist C:
Nu säger de!
Ooooch Swingfly nr 2, åker till Globen!!!
Ooooch Jenny Silver nr 3 och Pernilla Andersson nr 7 går till andra chansen!
Le Kid åkte ut...

Det här inlägget blev väldigt långt... Så duktigt av er att ni orkade läsa hela :3
Godnatt ^^

Kommentarer
Postat av: emmi

- jag såg lite men tyckte det sög! dudå?

2011-02-05 @ 22:19:35
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0